Çalışmak hayatı düzene koymaktır… Neden mi böyle bir yazı yazma gereği duydum… Son zamanlarda belki global anlamda yaşanan ve bitmek bilmeyen salgınlar, ekonomik dar boğazlar, sıcaklar, doğal afetler, susuzluk ve kıtlığın kapımızda olması gibi etkenlerle bıkkınlık ifadeleri duyuyoruz etrafımızda. Hem de günden güne artan sayı ile ve herkes öncelikle işlerini terk etmekten bahsediyor… Şehirlerini değiştirmekten… Elbette sosyal varlıklar olarak da birbirimizi bu söylemler ile ufak ufak zehirliyoruz aslında. Şimdi bana diyeceksiniz "sen sanki bunalmadın mı?". Bunalmaz olur muyum?
Merhaba sevgili okuyucularım bugün sizlere aslında kendi hayatımdan elde ettiğim, tabii ki deneye deneye edindiğim, deneyimi paylaşacağım. Ama sizlere baştan söylemek isterim herkesin yaşam döngüsü, hayatı yaşama şekli farklı olduğu için burada okuyacaklarınız tamamen beni yansıtmaktadır.
Bu soru öyle sihirli bir soru ki; iç sesinizle kendinize sorun, sizden yaş olarak küçük birine, tam da üniversite tercihlerinde son düzlükteyken, sorun… Ama bence hayatımız boyunca dengemizi ve yönümüzü kaybettiğimiz anlarda kendi kendimize sormamız gereken en önemli sorudur.
Sizleri bugün e ticaret yolculuğumuzda e-mail kullanımının öneminden ve sizi nasıl daha güvenilir yapacağından bahsederek başlamak istiyorum.
Geçen hafta yazımda ticaretin hangi türü olursa olsun olmazsa olmazlardan bahsetmiştim. Yasal olarak kurulumunu gerçekleştirdiğiniz işletmelerinizin internet üzerinde varlıklarını gösterebilmeleri için eğer bilgisayar mühendisi ya da yazılım mühendisi olup kendi sitenizi kendiniz tasarlayıp kod yazılımını gerçekleştirmeyecekseniz, ki insanların %90'ından fazlası içindeyseniz, hazır e ticaret platformlarından faydalanacaksınız. Kullanıcı dostu denilen sade anlaşılır, aranılanın rahatlıkla bulunduğu ve olmazsa olmaz mobil uyumlu web sitenizi oluşturduktan sonra; sıra kendimizi potansiyel müşterilerimizin zihinlerinde nasıl ön plana çıkarmaya gelmektedir.
Merhaba sevgili okuyucularım geçen haftadan adres gösterdiğim yazıma gelin başlayalım! Bugün burada son yıllarda "moda" iş alanı, üniversitelerde yeni bir bölüm, para kazanmanın kısa yolu olarak görülen sihirli e-ticaret hakkında birkaç kelam edeceğim.
Bayram öncesinde tüketicilerin bakış açısıyla ele aldığım dijital pazarlama dünyasına bugün bayram sonrası ilk yazımda işletmelerin bakış açısıyla ele almaya gayret edeceğim. Özellikle de bugün ki yazım ile, siz kıymetli okuyucularım arasında, girişimci olanlar varsa onları hedef kitlem olarak belirlediğimi belirtmek isterim.
Sevgili okuyucularım, geçen hafta yazımda değinmiş olduğum ve dijital çağda değişen pazarlama dünyasını bu yazımda ele almaya çalışacağım. Bu dünyanın temel üç tane yapı taşı vardır.