SON DAKİKA
Yeşil e-Ticaretin uygulama alanları: Sektörel örnekler

Sevgili okuyucularım bugün sizlere bir önceki yazımda ele aldığım yeşil e-ticaretin uygulama alanlarında ülkemizden ve dünyadan örnekler vermeye gayret edeceğim.

Pazar 22 Eylül 2024 09:10
Yeşil e-ticaret: Sürdürülebilir ürünlerle rekabet avantajı

Sevgili okuyucularım sizlere bu hafta dünyamız geleceğimiz için dönüşümün kaçınılmaz olduğu gerçeğinden yola çıkarak belki de sıkça duyduğunuz ama e ticaret dünyasında yeni yeni telaffuzu artan "yeşil e-ticaret'ten bahsedeceğim.

Pazartesi 09 Eylül 2024 02:00
Mikro-Influencer'lar ile pazarlama: Küçük etkileyicilerin büyük gücü

Sevgili okuyucularım son yıllarda dijital pazarlama dünyasında önemli bir trend haline gelen mikro-influencer'lar bugün ki köşe yazımızın konusunu oluşturmaktadır.

Pazartesi 02 Eylül 2024 02:00
Tükeniyor muyuz?

Merhaba sevgili okuyucularım, bu hafta ki yazımızda aslında hayatımızın her alanında zaman zaman belki de sıklıkla boğuluyormuş gibi hissettiren bir konuya değineceğim; artık çok da aşina olduğumuz bir kavram "tükenmişlik sendromu".

Pazartesi 26 Ağustos 2024 02:00
Dijital Narsizm: Sanal dünyada kendi yansımamız

Günümüzde dijital teknolojilerin yaygınlaşmasıyla birlikte, insanların sanal dünyada kendilerini sürekli olarak sergileme eğilimi gösterdiği bir durumla karşı karşıyayız: Dijital Narsizm. Bu kavram, bireylerin çevrimiçi platformlarda sürekli olarak dikkat çekme, beğeni toplama ve kendilerini yüceltme eğilimlerini ifade eder.

Pazartesi 05 Ağustos 2024 02:00
Tüketici hafızası

Sevgili okuyucularım üniversite tercihlerinin gerçekleştirildiği, evlatlarımızın geleceğinde kıymetli bir adım olan meslek seçimlerini yaptıkları günlerden geçiyoruz.

Pazartesi 29 Temmuz 2024 03:00
Yapay zeka ile talk show

Son dönemlerde öne çıkan ve ilgi çeken konulardan biri de yapay zeka ile talk show uygulamalarıdır. Hadi gelin bu durumun e-ticaret dünyasına etkisine bakalım.

Pazartesi 22 Temmuz 2024 03:00
Markaların geleceğinde sürdürülebilirlik

Günümüzde tüketicilerin çevre, toplum ve etik konularına olan ilgisi giderek artarken, şirketlerin de bu konulara duyarlı bir şekilde pazarlama stratejileri oluşturmaları gerekliliği ortaya çıkmaktadır.

Pazartesi 15 Temmuz 2024 03:00