SON DAKİKA
Gastronomi Çarşamba 04 Eylül 2024 02:28

YENİLİKÇİ TATLAR İLE DÜRÜMLE'NİN BAŞARI YOLCULUĞU

Dürümle, geleneksel tatları yenilikçi dokunuşlarla harmanlayarak oluşturduğu özgünlüğü sayesinde sektörde yeni bir kulvar yaratıyor.

Yenilikçi tatlar ile Dürümle'nin başarı yolculuğu

Kısa sürede Türkiye'nin en hızlı büyüyen zincir restoranlarından biri olan Dürümle; pratik, lezzetli ve doyurucu dürümleriyle yemek molalarının tercih edilen adresi olmaya devam ediyor. Kendine has yaklaşımıyla sıradan bir yemek deneyimi sunmanın ötesine geçmeyi hedefleyen firma müşterilerine unutulmaz bir lezzet yolculuğu vadediyor.

Dürümle Hız Kesmeden Büyümesini Sürdürüyor

Türkiye genelinde 28 şehirde 130’dan fazla şubesiyle hizmet veren Dürümle, Adana, Urfa, tavuk şiş ve et döner gibi klasikleri yeni tatlarla birleştiriyor. Yeme içme sektöründe farklılaşan marka; büyüme stratejisinde yenilikçilik, kalite odaklılık ve müşteri memnuniyeti kavramlarını odağına alıyor. Dürümle; Türkiye’de geniş bir ağ oluşturarak daha fazla tüketiciye ulaşmayı hedefliyor. Aynı zamanda Türk mutfağının lezzetlerini dünya ile buluşturmayı amaçlayan Dürümle, yurt dışından da franchise talepleri alıyor. Dürümle’nin yurt dışı yatırımlarında ilk odaklanacağı bölge Batı Avrupa ülkeleri olacak.

Dürümle’nin bu hızlı büyüme atağının arkasında kurmuş olduğu franchise sisteminin de etkisi bulunuyor. Yatırımcılar için güvenli ve kazançlı bir iş fırsatı sunan firma, yüksek karlılık potansiyeli, düşük yatırım maliyeti ve sürekli destek hizmetleriyle birçok avantaj sağlıyor.

Dürümle’den Karbon Ayak İzini Azaltan Adımlar

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla dikkat çeken Dürümle, sürdürülebilirlik konusunu da odağında tutuyor. Sürdürülebilirlik stratejisinin bir parçası olarak, Dürümle’nin merkez ofis çalışanları elektrikli araçlar kullanıyor ve karbon ayak izini azaltmayı hedefliyor. Bir sonraki aşama olarak çalışan kıyafetleri geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen doğa dostu kıyafetler ile değişecek ve karbon ayak izi yüzde 32 oranında azaltılacak.

Dürümle CEO’su Fatih Özçanak: "Dürümle olarak, geleneksel lezzetleri modern bir yorumla sunarak sektörde özel bir yer edindik. Amacımız, sadece Türkiye'de değil, global pazarda da marka değerimizi artırmak. Şu anda 140 şubemizde 1500'ün üzerinde çalışanımızla hizmet veriyoruz ve yıl sonuna kadar bu sayıyı 151 şubeye ve 1650 çalışan sayısına ulaştırmayı amaçlıyoruz. Franchise sistemimizde çeşitli desteklerimiz var, yatırım geri dönüşü yüksek, karlı bir iş fırsatı sunuyoruz.

2023 yılına oranla, dürüm satışlarında adet bazında yüzde 40, ciro bazında ise yüzde 160 büyüme hedefliyoruz. Bu yıl içerisinde hedefimiz 22 milyon dürüm satışı ile lezzetlerimizi milyonlarla buluşturmak. Sektördeki başarımızı müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet anlayışımızla pekiştirerek, dünya çapında tanınan bir marka olma yolunda hızla ilerliyoruz." dedi.