YENİLENEN COOKSHOP 100 ŞUBE VE 100 MİLYON ABD DOLARI CİRO HEDEFLİYOR
Yeme-içme sektörünün öncü markası Cookshop, organizasyon yapısını değiştirerek sektördeki iddiasını daha da büyütüyor. "Mutlu çalışan, mutlu müşteri" anlayışını benimseyen marka, stratejik hedefleri doğrultusunda 100 şubeye ilerleyerek 15 milyon misafire hizmet vermeyi hedefliyor. Türkiye'nin en büyük ve köklü kurumları arasında yer alan stratejik ortağı ile iş birliği yapmaya hazırlanan Cookshop, yenilenen yönetim kadrosuyla birlikte grubun turizm, tarım ve hayvancılık alanlarındaki gücünden yararlanarak sinerji yaratacak. Stratejisini globalleşme, kurumsallaşma ve sürdürülebilir yüksek büyüme ekseninde oluşturan Cookshop, yeni dönemde dijitalleşmeyi de odağında tutacak.
2008 yılından bu yana, yeme-içme alanında yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla sektörünün öncüleri arasında yer alanCookshop, yeni organizasyon yapısıyla tamamen kendi sahipliği ve yönetiminde olacak 100 şube hedefini açıkladı.
COOKSHOP “MUTLU ÇALIŞAN, MUTLU MÜŞTERİ" POLİTİKASIYLA YENİLENİYOR
Yenilikçi konseptler geliştirme ve hizmet verdiği segmentlerde en iyiyi sunma prensibiyle yeme-içme sektörüne giren Cookshop markasının kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Ayşe Kazancı, “Yenilenen organizasyon yapımızda bizim için en önemli konu “Mutlu çalışan, mutlu müşteri” politikamız. Gerçekleştireceği
AYŞE KAZANCI: COOKSHOP OLARAK YENİ HEDEFİMİZ 100 MİLYON ABD DOLARI CİRO VE HALKA ARZ
Araştırma raporlarının Türkiye’de yeme-içme sektörünün 2026 yılına kadar yıllık ortalama yüzde 40 oranında büyüyeceğine işaret ettiğini ifade eden Ayşe Kazancı, “Yeni organizasyon yapımız ve güçlü iş birliklerimizle Cookshop markası için sinerji yaratacak, sektörün büyüme potansiyelini en iyi şekilde değerlendirerek liderliğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu doğrultuda, sürdürülebilir yüksek büyüme stratejimiz kapsamında önümüzdeki 5 yıl içinde ciromuzu 100 milyon ABD doları seviyesine yükseltecek, globalleşme stratejimiz doğrultusunda yurt dışı şube sayımızı artırarak portföy ve gelir çeşitliliği yaratacağız. Yenilenen
KADIN İSTİHDAMI VE KENTLEŞMEDEKİ ARTIŞ YEME-İÇME SEKTÖRÜNÜN GELECEĞİ İÇİN OLUMLUGÖSTERGELER
Dışarıda yeme-içme tercihini en fazla etkileyen unsurların artan kentleşme ve kadının istihdama katılımı olduğunun altını çizen Ayşe Kazancı, “Dünyaya paralel olarak ülkemizde de nüfusun kentlerde yoğunlaştığını gözlemliyoruz. Diğer yandan Cookshop olarak kuruluş yılımız olan 2008 yılından bu yana ülkemizde kadının istihdamdaki payı yüzde 25 seviyesinden yüzde 33 mertebesine yükseldi. Bu demografik dönüşümün sektörümüze sunacağı pozitif katkıdan payımızı almak için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ederken, Cookshop olarak Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda kadın istihdamını önceliklerimiz arasında konumlandırmaya devam edeceğiz,” açıklamasında bulundu.