İKİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ MERKEZİ DE YENİLENİYOR
Aydem Perakende ve Gediz Perakende, müşteriyi odağına alanyaklaşımı , yenilikler ve ihtiyaçlardan beslenen hizmetleriyle müsteri ilişkileri merkezlerini yeniliyor.
Bu çerçevede, ilk olarak Izmir Çigli’deki müsteri ilişkileri merkezi yenilenirken, müşteriler daha konforlu bir ortamda işlemlerini gerçekleştirme fırsatı bulacak. Aydın, Denizli ve Muğla’da 13, İzmir ve Manisa’da ise 20 adet müşteri ilişkileri merkeziyle hizmet veren Aydem Perakende ve Gediz Perakende, şubelerinde özgün, erişilebilir, konforlu ve modern bir ortam oluşturmak için yenileme çalışmalarına başladı. İlk olarak İzmir Çiğli’deki müşteri ilişkileri merkezi yenilendi. Bu çerçevede müşteriler, daha konforlu bir ortamda işlemlerini gerçekleştirebilecek, dijitalleştirilen hizmetler yeni şubelerde deneyimlenebilecek.
40 yıllık köklü geçmişe sahip
Direktör, müdür ve bölge yöneticilerinin katılımıyla gerçeklesen törende açılışı yapan Aydem Perakende ve Gediz Perakende Genel Müdürü Serdar Marangoz, "Türkiye’de enerji sektöründe 40 yılı aşkın köklü bir geçmişe sahibiz. Sektörümüzde pek çok ilki hayata geçirdik ve aynı azimle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu liderliğin verdiği sorumluluk ile müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza daha iyi bir hizmet sunmak için dünyadaki trendleri, değişen müşteri beklentilerini, son teknolojileri takip ediyor, yeni çözümler geliştiriyoruz” dedi.