BİZZ@KAMPÜS'ÜN 13. YILINDA FİKİRLER YARIŞACAK
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği 'bizz@kampüs' yarışmasında geri sayım başladı. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin Ülker'in ikonik lezzetlerinden "Çizi" için yarışacağı bizz@kampüs'te başvurular 15 Ocak-16 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Yarışmada ilk 3'e giren takımlara toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı verilecek.
Her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği bizz@kampüs’te bu yıl katılımcılar Ülker Çizi için fikir geliştirecek. Üniversite 3 ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin, 2-3 kişilik takımlar kurarak katılacağı bizz@kampüs bu yıl 13. kez düzenlenecek. Başvurular 15 Ocak-16 Şubat 2024 tarihleri arasında www.bizzkampus.com/tr sitesinden yapılabilecek.
Pazarlama alanına ilgi duyan ve
profesyonel kariyer öncesi bu alanda tecrübe kazanmak isteyen öğrencilerin
başvuru yapabileceği bizz@kampüs yarışmasında takımlar, proje hazırlık aşaması
sonrası ilk önce 50 takım arasına seçilebilmek için yarışacak. Öğrencilerin verilen
bilgileri birlikte, takım uyumu içinde değerlendirip, yenilikçi fikir
geliştirme, fikirlerini en dikkat çekici şekilde sunma, ikna etme, planlama
konularında tecrübe kazanacakları yarışmada dereceye girenler ise 8-9 Mayıs 2024’te
yapılacak final organizasyonuyla belirlenecek. Yarışmada, ilk 3 sırayı elde
edenler uzun dönem staj hakkında sahip olacak. Ayrıca birinciye 60 bin TL,
ikinciye 55 bin TL ve üçüncüye de 50 bin TL olmak üzere toplam 165 bin TL para
ödülü verilecek.
Gözleveli: “bizz@kampüs
yenilikçi pazarlama fikirlerine kapı aralıyor”
Kabakçı: “Gençlere
uçtan uca bir pazarlama deneyimi sağlıyoruz”