2020 YILI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE TAM NOT
DHL Supply Chain Türkiye, yılın her çeyrek döneminde 6 farklı sektörde faaliyet gösteren müşterileri üzerinde yaptırdığı memnuniyet anketinde, mükemmelliği temsil eden 81 başarı skoruna ulaştı.
Global lojistik sektörünün lider markası DHL’in, tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri şirketi DHL Supply Chain Türkiye, her yıl 3'er aylık periyodlarda 4 kez tekrarladığı "Müşteri Deneyimi Anketi"nin 2020 yılı son çeyrek sonuçlarını açıkladı. Müşterilerinden alınan farklı formatlardaki geri bildirimler sayesinde, gelişime açık alanların görülmesine imkan sağlayan çalışma, DHL Supply Chain tarafında titizlikle değerlendiriliyor. DHL Supply Chain Türkiye İş Geliştirme Direktörü Ömür Özkardeşler, müşteriden daha çok partner olarak gördükleri iş ortaklarının memnuniyet derecelendirmelerinin, kendileri için çok değerli geri bildirimler içerdiğinin altını çizdi.